Нашето пътуване с кола до Крим през 2018 г.

С кола до Крим от Нижни Новгород

От Нижни Новгород до Порт Крим да се вози 1800 km. Екскурзия по един начин ни отнема 2 дни. В първия ден да си тръгнем рано сутринта, около 4.30. По това време, и си отиват, автомобили на пътя много по-малко. Сити имат много голям, има много на къща населени места, а на сутринта всичко това "мравка" започва да се разпространява в града, се образуват задръствания, така че е най-добре да тръгне по-рано, за да ги предаде.

От Нижни Новгород в Крим можете да отидете на различни маршрути. Аз ще ви кажа какъв начин можем да отидем.

Нашето пътуване с кола до Крим през 2016 г.
От Нижни Новгород отидете на Мур. Сега там са много добри построен великолепен мост над Ока (използван за да бъде понтон подвижен мост), и направи обход пътя.

Около 6 часа сутринта бяхме в Мур.

Следваща по пътя ни Shilov Sapozhok, Uholovo, Ryazhsk, Chaplygin. После заобиколи Липецк.

През същата година, на път от Крим, ние специално планирано нашия начин, така че да прекарат нощта в Липецк и да се покаже вечер град син. Той също много.

Нашето пътуване с кола до Крим през 2016 г.
Е, тогава Hlevnoe, малко след което спираме за обяд в едно кафене. На около 12.30 часа.

Дон отидох на пистата.

Тогава ние сме в очакване на следващата голяма града - Воронеж. По-рано, на път е тесен и натоварено. Сега, обаче, има напълно изградена широка байпас до 3 ленти във всяка посока. Въпреки това, тя се заплаща - 35 рубли. За удоволствието, което трябва да плати!

Освен това Павлов между Воронеж и 2 все още се плаща част. На първо ще трябва да плати 70 рубли. и втората 60 рубли.

След това преминава Boguchar, Millerovo и Kamensk-Shakhtinskiy.

Нашето пътуване с кола до Крим през 2016 г.
И в 18.30 спрем за през нощта във фермата Proletarka (това е 80 км кратък от Ростов на Дон). Ние резервират хотела предварително, за да не се губи време в търсене на нощта, и това беше по-тих на пътя. Няма пари да плати за него не е необходимо да се обадите в достатъчна степен. Това е много удобно. Просто трябва да разбера къде може да бъде през нощта, както и в интернет, за да търсят хотели в това място. Миналата година прекарахме нощта в този мотел в отдалечен район, "Белия дом", а тази година - 888. Мотелът е удобно, че тези хотели имат кафенета и, които работят до късно и открито рано сутринта. Той разполага с всички удобства можете да си взема душ и да си починат.

На следващата сутрин се събуждаме достатъчно рано, за да се върнете в началото на шестата по пътя. В навечерието на Ростов на Дон, а също така е желателно да изпревари рано преди по-голямата част не се събуди. Ростов на Дон, минахме в 6 часа.

Пред нас е в очакване на пристанището на ферибота "Кавказ" - пристанище "Крим". Тъй като преминаването е непредсказуем (може би всички, и буря) в Темрюк, ние имаме обяд, въпреки факта, че за обяд малко по-рано.

Нашето пътуване с кола до Крим през 2016 г.
Ние сме винаги предварително чрез интернет да купуват електронни билети за ферибота. Този път, също са го направили. Това спестява време (не е необходимо да отидете на касата), освен "Електроника" са изпратени на първо място.

Ако миналата година процедурата за транспорт до Крим взе 4 часа с нас, но тази година вече 1,5 часа. Временният слот избрахме рано - от 11 до 17 часа. На първо складовата площ пристигна в 13.00 часа. В 13.10 ние с нея са били освободени. В 13.30 натоварени на ферибот. Фериботът отплава от 14.00 до 14.25.

И тук ние сме в Керченския! Ние дори не мисля, че ние получаваме толкова бързо! Лъки и този път.

Съпругът ми през 1988 г., само в Керч е бил в армията, така че с този град той свързан специални спомени. Те положиха комуникационен кабел. Исках той да посети тези места. Спряхме и погледна. Всички са се променили драстично оттогава. Приятно изненадани, че на мястото на полуразрушената сграда сега е прекрасно реставрирана Лапидариум (камък музей на антики).

Нашият център за отдих "Cimmeric"

Местоположение на нашия празник - база "Cimmeric" се намира на 40 км от Керч. Пътят, обаче, че не е много - някъде в развалините, но някъде ужасно асфалт. Около степ, а нашият център за отдих като оазис в пустинята - всичко това в зелени, цъфтящи дървета и храсти.

Нашето пътуване с кола до Крим през 2016 г.

Територията е достатъчно голям, в основата и е директно в непосредствена близост до морето.

Имахме една стая с всички удобства и 3 хранения на ден.

Хората, на базата на това е доста малко - човек, 40, не забавление. За някои това може да изглежда - скучно неща. Но ние сме точно зад това тихо и не се пълни тук, а ние вървим. В този момент, ние ще си починете до 4-ти път.

В продължение на няколко години имахме почивка в Corner професорите "(Alushta), докато не осъзнах, че ние сме уморени от тази цивилизация, много люде, машини, отбеляза плажове и постоянни инфекции.

Така че ние започнахме да търсим по-уединено място с хубав плаж и комфортни условия на живот. Мислех, че в Крим е невъзможно да се намери, защото през последните години, като видяха, натъпкани плажове. Всички буквално лежат един върху друг. От време на време, дори и в морето да плува да отида, че е трудно.

Но се оказа, че тези диви места, все още остават. Представете си, с които разполагаме, е имало 10 км от плажа! И докато това е много рядко да се среща с хора!

Нашето пътуване с кола до Крим през 2016 г.

Това ни дава голямо удоволствие всеки ден ходи на плажа. Станахме в 6 часа и под топлите лъчи на утринното слънце на 2 километра ходили боси по брега на морето. Напълно спря навсякъде, плуване, слънчеви бани, както и от 09 часа се връща в база за закуска.

След закуска, ще отиде в другата посока от нашата база, също на 2 км останали. Връщането на вечеря.

По този начин, всеки ден, ние бяхме на 8 км бос в пясъка и само насрещното вълна облиза краката ни.

И колко различни животни!

Тя често е виждал делфини, и те плуват до брега, той е буквално на 2 метра до тях. Винаги плуват по двойки.

Видяхме Бухалът, птици, корморани, чапли, змии.

Много смешно малко птици, работещи по плажа (тя се завтече, отлетя рядко). Някак си имаме 3 яйца в пясъка на плажа близо до планините, и 2 птици случайно забелязали много нервен, когато се приближи до тях. В следващите дни, ние имаме provedyvat какво се случва с тези яйца. 2 дни по-късно пристигаме и на мястото на 2 яйца и 1 мацка. И тогава ние имаме това малко пухкави бучки видян в навечерието на плажа.

Всяка вечер отидохме на разходка на територията на базата. В същото време навън и таралежи. Има много от тях! Смешни като тичам много бързо, а дори и скочи, когато улов скакалци.

И след като стигнахме до един нос с камъни, гледане на раци там. И изведнъж видях тази снимка - змия (водна змия) на обхожда от водата и дърпа в зъбите хвана опашката на риба. Змията е малък, по-малко от един метър, но за нея рибата е доста голям, така че змията се отдръпна назад, за да дръпнем плячка. Ние не се намесва в нея и лявата. Но ние се чудеха какво ще се случи след това. След около половин час бяхме там. Фиш е затънала в всичкия пясък и скали, а дори и държеше главата си. Тя е с главата и водни змии поглъщат риба. Но след това, изглежда, наистина се чувствах присъствието си, уплашени, пусна плячката си и обходен. След това отново се върна на това място - рибата и лежеше там. След това прочетох в интернет, че често водните змии са убити без изчисляване на размера на производството и избират рибата твърде много. Може би тази риба за тази змия е твърде голям?

Това е такова необичайно забавление бяхме там. Е, къде другаде ще видите това?

И до нашата база за отдих за втора поредна година водещ разкопките на древния град. Една вечер отидохме там, изглеждаше, че са открити. Снимана тук е скелет. Мисля, че беше на кон.

Нашето пътуване с кола до Крим през 2016 г.

Тогава той се приближи до брега, има и перспективата виждал в процес на изграждане мост на пешеходната улица на Ленин. Атракции Керченския сме разглеждали в предишни години, така че този път просто си тръгна из града.

Между другото, не е далеч от Керч необикновена гледка - кални вулкани.

Времето в началото имахме много горещо, а морето е изненадан - беше много топло, аз имам такава температура в Черно море не мога да си спомня. Но точно poprohladnelo, той бе заменен от вятъра в рамките на няколко дни, вълна, а това топла вода беше някъде. За съжаление, аз го обичам, когато водата е много топло, от морето, не можете да се измъкнем. Но все пак, времето не може да се оплаче. Тя не вали дъжд, и всичките 2 седмици на престоя ни ние плуваха и слънчеви бани.

Като цяло, останалите бяхме много доволни!

Пътят от Крим до Нижни Новгород

Нашето пътуване с кола до Крим през 2016 г.
оставяме твърде рано, тъй като разбрах, че в началото на опашки сутрин фериботни изобщо не по начина, по гръб.

През изминалата година, целият пасаж от Крим до Кавказ, взехме само на 50 минути. И тази година, на кръстовището ни отне твърде много, точно 50 минути.

слот Време на електронен билет, ние избрахме от 3.00 до 9.00. Карахме до кръстовището с 5.10 и 6.00 вече са напуснали борда на пристанище Кавказ.

Начало в Нижни Новгород се върна на следващия ден в 16:00.

Това е толкова добре, приключваща на пътуването ни с кола до Крим и нашата прекрасна ваканция.

По това време, на базата на разговаряхме с други гости, които са ни казвали за вашата почивка в други интересни места на Крим, където не сме били. Така че сега ние имаме нещо, което да мечтая за.

Още от този раздел Ви съветваме да прочетете:

● Пътуване до Крим с кола

Здравейте, скъпи мои верни читатели и всички онези, които небрежно погледна към моя сайт "Семейство на бележка!" Нашето семейство наскоро се завърна от почивка, а аз искам да споделя.

● пеещи фонтани в Прага

Уважаеми посетители на сайта "Семейството на бележка!" Днес имам един посетител на сайта - леля ми от град Владимир, голям любител на пътуването. Всяка година тя отива.

● Екскурзия до Соловки

Ксения, обаче, така че е интересно да се говори за вашето пътуване! И на пътната много впечатления и позитивно))). Никога не съм бил толкова далече с кола - изглежда, че това е много уморително, както и да прочетете - това не е така. Добре дошли отново! И нека този прекрасен празник ще ви даде нови сили и вдъхновение за следващата година - до следващото лято!

Благодаря ти, Джак! Останалото беше наред, но за съжаление всичко свърши и сега наистина имам нужда от сила - съпругът бил приет в болница със счупена ключица, а сега се нуждае от операция, а след това от много дълго лечение Най-малко почивка вече.
Една кола на дълъг път да отида досадно, ако не обърне необходимото внимание на почивка. И ако времето да се яде и да спи спокойно, а след това по пътя се превръща в част от пътуването. Ние отдавна разбрах, че това не си струва спестяване.

Ксения, каква прекрасна история! Имам удоволствието да прочетете за вашия забележително пътуване, и въпреки че тя пътува. Беше много хубаво да се знае, че има такова тихи, безлюдни градове, където можете да се отпуснете от шума и суетата и да се насладят на спокойствието. И едно пътуване до колата дава много впечатления от това, което вижда на пътя. Колко прекрасни места, които сте посетили и ни каза. Благодаря ви много за това турне. Нека добри спомени ви вдъхнови малко по-дълго!

Благодаря ви, Юджийн! Да, сега имаше само приятни спомени, но това е вече много!

Да, очевидно Кримската впечатления са много силни. Днес съпругът ми претърпя операция под обща анестезия, че е много трудно да излезе от него. Когато той я занесе един час в делириум разказа как язди велосипед в Крим, който минава през селото, което вижда на животните, както и всички с усмивка. Оказва се, че преди анестезия анестезиолог му казах да се мисли за нещо приятно, а след това той имаше мечта за него. И така, той мислеше за пътуването с велосипед в Крим. Така че това е един приятен спомен.
Що се отнася до една спокойна почивка, преди това ние също бихме искали някаква цивилизация, разходки по крайбрежната, където много хора и различни забавления. Всичко, което сме получили, и някак си "преяждат" това, че вече не искате. Ако тя е 1-2 дни на пътуването, а след това всичко е наред, дори и интересни, но останалата част все още искам да се измъкна от това. От суматохата у нас и имаме достатъчно.

И същата тази змия ви снимат? Заек? Надявам се, че, Ксения, бяха на флаш памет и други снимки от ваканцията. Може би един от тях за участие в конкурса изпрати? Аз ви каня да вземе участие на вас и вашите покровители.

Не, Наталия, снимки змия, без заек. Зайци вървят около толкова бързо, че те не го правят изобщо желание sfotografiruesh. И когато се приближи до скалите, където те се срещнаха змия, камера с него не е, ние бяхме само в бански костюми и всичко останало.
За външния вид на конкурса, благодаря ви.

Една много интересна история и снимките се оказа страхотно. Way трудно да 1800 километра, разбира се, но съм сигурен, че си е струвало.

Ксения, здравей.
Благодарим Ви, че такъв подробен отговор, ако не и мен, а след това на някой, че тя ще дойде по-удобно. Керч със сигурност ще падне в Cimmeric или може да спре да съществува.

Ние сме в последната година на енергия клевета прекъсната другата страна на улицата, може би са чули, и те може да са хвърлени на топлината ... скоро изборите) Всички същия ваканция - това е добре, но баща ти е паднал от голямо - това не е лед, толкова повече ключицата. Бях дете падна, голям от мен, изкълчен пръст на ръката, но смело се проведе голямо тегло на - не му позволи да падне. Пета точка след отблъснати, не може да седи - дълго мама не ме пускаше да Велики, затворен в ключалката.

Но децата хора интелигентни ... момчета аз отворят ключалката, докато майка по време на работа, аз нарязват преди пристигането на майка ми под рамката или на рамката, а след това момчетата затворени отново чудесно на замъка и аз съм толкова умен Musya))) И след като пробита между великите, пункцията е специфичен , Мамо, подадена преди време от работа, а дъщеря ми се запалва колело в тълпа от момчета и страхотно. Като цяло, майка ми знаеше, че съм безполезен, за да изведете и отстранява ключалката с голямо.

Ура, спечелих. Майката често припомни моите приключения, смеят да седи, въпреки че има нещо, което да се помни в пенсионна ... Дай съпруга си най-якото възстановяването желае от мен и майка ми. Нека баща ти се възстановява бързо.

Тук всички сме Ксения! Леко пусна - на живо, на следващия съня. Изкълчих крака ми 9-годишна възраст в една поляна, баба ме заведе до една баба - изправяне на крака. Аз самият съвзе и се укрива зае второ място в конкурса. Въпреки това, след този олимпийски писалка 4 дни не ходят на училище - боли крак ... Ние всички сме неспокоен, почти възстановен и нов набор дъска. Основното нещо - не се мотае носа му във всички ситуации! го направи с вас, не се отчайвайте, тъй като това е най-важното нещо в живота.

Не много отдавна приятели отишли ​​в Крим в колата си. Това е по-евтино и можете да посетите много места красива.