В Крим, на машината, блог за пътуване Сергей Дяков

В последната си статия писах за това, ситуацията днес с ферибот до Крим на ферибота. И най-вече, след завръщането си от пътуване до Крим, реших първо да се освободи тази статия. Тази информация не е загубила своето значение. Но преди да преминават благополучно на Кримския полуостров, оставени над 2600 километра, което ние бързо прогониха - само за 2 дни!

Днес аз ще ви кажа как отидохме в Крим с кола, че беше интересно на пътя ни, и ще дам някои съвети за това как да стигнете до Крим на собствен ход с минимална разходи на време, пари и усилия!

Този подход ни помогна в края на краищата да се спести време, пари и нерви. Но първите неща, първо ...

Да започнем с това, че ако ние говорим точно, Крим, ние не отиде от Челябинск, а от Mezhozorny на селото - е в Челябинска област. Там живеят нашите близки, които по това време е бил посетете нашия син Ярослав. Решено бе, че на това пътуване той няма да дойде с нас. Главно поради факта, че детето е трудно да се поддържа толкова дълго пътуване с кола, с почти денонощна. И в Крим, имахме много активна програма, в смисъл, че на плажа, бяхме лежи минимум и са най-вече винаги в движение.

Решихме, че ще напусне рано сутринта в събота, а от неделя вечерта вече е планирал да карам до фериботния терминал, нарушавайки някои 2600 километра.

Но причините да отиде в Крим:

В Крим, на машината, блог за пътуване Сергей Дяков

Няколко месеца преди пътуването Промених си "железен кон". Преместих се от старата си VAZ2115 нов Nissan Almera. Гледайки напред да кажа, че в целия път до Крим и обратно, както и по време на всички наши движения на полуострова, колата не пропусна нито веднъж! Между другото, за всички, които планирате дълго пътуване с кола, аз ви съветвам да прочетете тази статия тук, на това как да се подготвите и да се подготвят колата си за пътуване.

Така че в 6:30 тръгнахме Mezhozornogo. Един час по-късно минахме град Beloretsk и се премества в посока на Уфа. Първите 300 километра пътешествието ни лежаха през планината Урал. Видове там са много красиви, но поради постоянен дъжд и мъгла, да се насладят на тях напълно се провали. Аз трябва да кажа, че дъжд ни придружава почти цялата първия ден от пътуването и спря само вечер, когато отидохме на 900 км и вече са някъде в региона Саратов.

След само на 30 км пресякохме границата на Европа и Азия. Ето това е - прозорец към Европа

Misty път през планината Урал:

Е, нещо, което аз отделям. Ние ще продължим за нашия път към Крим ...

Ние преминава границата на Башкортостан и Татарстан:

В Крим, на машината, блог за пътуване Сергей Дяков

Татарстан - богатата на петрол страна. Навсякъде в областта, можете да видите на снимка тук:

Когато започва здрача, минахме покрай голямата река Волга. Аз не губят време и най-вече да карам до него, така че снимките се оказаха не толкова величествена:

Sunset се срещнахме някъде по пътя от Syzran до Саратов:

В Крим, на машината, блог за пътуване Сергей Дяков

По време на първия ден от пътуването пътувахме близо 1 300 km, т.е.. Д. Точно по средата на пътя. Часовникът вече е почти полунощ, а окото е започнала да се затварят с умората. В нощта спряхме на един прост паркинг, плащат за това само на 50 рубли. По този начин ние спаси и двете пари и време.

Още в 5:30 започна втората ни ден на пътя. Рано сутринта на пътя по-свободен и достатъчно бързо, за да сме пътували повече от 300 км, а в девет часа сутринта влезе в герой-град Волгоград. Нашата цел е известният Мамаев Курган - мемориалния комплекс и истински символ на смелостта на нашите войници по време на битки в битката при Сталинград!

Сега аз няма да се спирам подробно на това - тази голяма тема за друга статия, която аз ще публикува в близко бъдеще.

Вземи огромно впечатление на посещение Мамаев курган и поразтъпча малко, се преместихме на. Пред него все още е на 900 километра, което бих искал да премине почти без прекъсване, докато през нощта, за да стигнем до ферибота.

Начин да се спести време, ние никога не са спрели да ядат. Храни по начин, който имаме с нас. За тази цел, малка кола е много удобно хладилник. И да се яде по време на път.

В района на Ростов, която граничи с Донецк народна република, ние трябва да се отговори на конвоя осъществяване на хуманитарна помощ за Донбас от България

300 км до пристанището на Кавказ започва да се стъмва и започна бавно да се възстановява умора, но когато първите признаци на пристанището започнаха да се появяват, по някакъв начин са добавени силите! И в крайна сметка до 23 часът вече бяхме в пристанището и купих билети за ферибота!

Минахме много бързо, не стои на опашката. И просто се мести надолу от ферибота и замина в Керч, аз се превърна в първия двор, където прекарал нощта в колата.

Първата ни цел е вилно селище нова светлина. Но след напускане на Керченския ние направихме първата спирка на един от най-дивите плажове. Здравейте Крим.

В Крим, на машината, блог за пътуване Сергей Дяков

Това е как сме стигнали до Крим с кола от Челябинск само за 2 дни. Но всички приключения, които имахме тепърва предстои ...

Ще се видим в следващите публикации!