Нашето пътуване до Крим сам - на живо пътуване

В продължение на два дни се върнахме от Крим до Краснодар. Мислех, че ще е да се напише пост днес е около Крим. Тема достатъчно подходящо и актуално информация не е достатъчно.

Така че, моето пътуване бяхме планирали, посещение на роднини в Краснодар. Докато е там, че това е пътуване до Крим, ние не планираме да. Според плана имахме Abrau-Durso и Анапа, някои мнения ще бъдат за тях.
Само през Крим, ние решихме да отидем вече е в Анапа. Ние почувствахме, че сме близо непростимо и не се възползва от тази грешка. За да разберете как отидохме в Крим, и това, което изглеждаше забележителности, предлага карти на нашия маршрут:

Има два начина да стигнете до Крим от Анапа - море и суша. Първият начин е, че е по-бързо и по-удобно, но не и евтини.

Нашето пътуване до Крим сам - на живо пътуване

Катамаран се изпраща веднъж на ден в 14.00 часа беше малко скъпи за нас и ние решихме да отидем по шосе, т.е. с автобус.

Като цяло, има нововъзникващите полети в Анапа ще полети.

Само минаваща през полет Анапа до Крим Ялта-Новоросийск е, но това е пълна. Ето защо, ние не е имал друг избор, освен да отиде първо до пристанище Кавказ.

Нашето пътуване до Крим сам - на живо пътуване

Референтните терминали, които можете да видите във всяка посока, цените и наличността

Преминавайки през полет до Крим Анапа

Цената на възрастен билет Анапа Порт Кавказ един - 170 рубли. времето за пътуване на 2,5 часа.

Съвет №1: за тези, които искат да се през лятото да се възползват от услугата автобус на дълги разстояния, вземете я с фен! Те ни дадоха тооолкова удобно. Защото половината от автобусите, на която ние сме "късметлия", за да отидете, не е имало климатик (междуградски и Краснодар, както се оказа, на Кримския флот представляват много възрастна Европейския автобус с минимум комфорт). Е, която представлявате: топлина на ден, време, време на деня, а масово го на хората, прозорците не отваряйте, единственият чист въздух го люкове, прозореца на шофьора и отвори вратата! Късметлии сме, защото имам право място на входа, както и през целия път до вратата беше отворена, ние не бяхме горещо. О, да, щях да забравя, обикновено на изхода и входа на града, бяхме попаднали в задръстване.

Нашето пътуване до Крим сам - на живо пътуване

Това е domchali с вятъра до пристанище Кавказ, купили билети за ферибота до пристанището на Крим.

Един възрастен билет струва 162 рубли, детски - 81 рубли.

Съвет №2: в брой предварително, извадете картата, в сградата на морската гара има банкомати, както и в Крим тази стегнати - украински банкомати всички увреждания и българските банки не са били в състояние да организира своя собствена.
Някъде след половин час стоеше на контролно-пропускателен пункт (преди е имало граница), а след това се качват на ферибота.

Нашето пътуване до Крим сам - на живо пътуване
Между другото, на ферибота се оказа гръцки, по подобен, ние плавали от Ираклион до Санторини. така, че да ни взриви приятни спомени.

Но веднага след като отплава, а ние седяхме и чакахме още час, когато фериботът е пълна. Оказва се, точния час на отпътуване, не е, то зависи от заетостта на ферибота. В крайна сметка, ние отплава, и след 20 минути игра бяха в пристанището на Крим, чакали повече от мина.

За да стигнете до пристанището на Керч до автогарата, за да седне на микробус №1, спирка е в непосредствена близост до пристанищата станция на Крим. От само себе си някъде на всеки 15 минути, а може би и повече. Таксиметровите шофьори се предлагат в изобилие, по някаква причина, като предлага да се отнеме незабавно в Феодосия и да поиска това от 1000 рубли. Колко струва един път с такси до автогарата Керченския остава загадка. По принцип, разбира се, е по-добре да се съсредоточи върху момента на пристигане в пристанището на Крим. Например, ние пристигнахме в 18:00. За да чакаме автобуса, за да стигнем до автогарата, а от там до Феодосия (100 км), тя ще отнеме най-малко два часа. И ние все още трябва да се намери жилище в Феодосия, както по-рано, че не сме картон. Съдейки, ние решихме да не се поемат рискове и да се възползват от услугите на една жена, която се предлага пари за адекватно жилище + безплатен транспорт до този имот. В резултат на това ние спокойно и без да харчите стотинка тарифа дойде на Феодосия.

Още статии за нашето пътуване до Крим:

Услуги, които използваме в отделни техните пътувания: